<@milyges> pomoc techniczna pfron <@milyges> dzis mnie rozjebała <@Piotr3ks> opowiadaj :D <@milyges> właściwie e-pfron <@milyges> napisałem do nich około miesiąc temu maila że, klientka nie może deklaracji wysłać, bo wyświetla się jej wewnętrzny błąd aplikacji <@milyges> załączyłem screeny etc. <@milyges> po 2 dniach napisałem jeszcze raz bo nie było odzewu <@milyges> w końcu jakoś sami naprawiliśmy to <@milyges> to było 10-15 luty <@milyges> dziś rano (19-03-2014) <@milyges> przyszedł mi mail o treści: <@milyges> "Państwa zgłoszenie zostało przyjęte i przekazane do realizacji" <@milyges> i niżej treść zgłoszenia z przed miesiąca <@Piotr3ks> grupa szybkiego reagowania :D <@milyges> odpisałem im bardzo grzecznie ze przez ten miesiąc już sobie poradziłem i że dziękuję za szybką odpowiedź <@milyges> ciekawe czy coś odpiszą :) <@Piotr3ks> za miesiąc :D <@milyges> że zamknęli ticketa ;)